Radio

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pátek Prosinec 3 06:59:46 CET 1999

> Poradte niekto nejaky dobry program pre pocuvanie RADIA v Linuxe.
>
> Dik
>
> 		Peter Hanusiak
Zalezi jakou mate kartu, ja problem resim na Es 1968 maestro 2 bez uspechu
ale stahnul jsem hromady radio FM tracku napr. kradio, ktere funguje s
kartou typu track 1, 2. Jinak se musi pouzit vystup na /dev/radio, ale
nevim jak toto zarizeni korektne vytvorit

KdeRadio taky vypadalo schopne ale pri nastaveni na track 1 nebo 2 vystup
0x300, 0x200 nic nefungovalo. Tato karta je pci. Myslym ze to bude chodit
na nekterych typech ISA. Uz jsem se na to dotazoval, ale nikdo se mi
neozval.