Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Prosinec 3 07:47:37 CET 1999

snajdr na firma.seznam.cz (Petr Snajdr) writes:

> No to zni jednoduse, ale IMHO to ma chybu. Co IP adresa to
> dalsi sitovka nebo ne ? :-). Nebo muzu udelat treba
> shapecfg attach shaper$i eth0:1 ? Mam pocit, ze ne.

Nevim, jaky duvod je k tomu, aby se shaper attachoval k eth0:1. Jednak
to nejde, a pak to nema smysl.

Protoze s touto konfiguraci mam na jedne siti shapovanych asi 20
stroju, tak by to melo fungovat a v praxi to funguje.

S tim route add -host xxxxx se totiz pridava do routovacich tabulek
cesta s nejdelsi moznou netmaskou, ktera se tim padem vybere misto
eth0. Tim, ze je shaper attachnuty na eth0, tak se to tim interfacem
posle.

Brno, Czech Republic