sitovy tisk pomoci lpr III

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pátek Prosinec 3 10:04:31 CET 1999

No ja nepomuzu, ale pridam se k volani o pomoc. Deje se mi totez,
pri tisku pres SMB na tiskarnu sdilenou z windows.

Nejdriv jsem zjistil nejakou krpu ve vygenerovanem souboru
/var/spool/lpd/lp/filter ktery generoval prikaz (filter.debug)
/usr/lib/rhs/rhs-printfilters//smbprint /var/spool/lpd/lp/acct
                                    ^^^^^^^
Opravovat to bohuzel nepomohlo, protoze jak jsem sahnul do
nastaveni tiskarny, tak se to generuje znovu.
ale i kdyz jsem na to nesahal, tak se tiskova fronta mihne a je fuc..

v souboru /var/spool/lpd/.config  (je ten nazev v poradku?) mam
share='\\pavel\canon'
hostip=192.168.21.20
user='PAVEL'
password=''
workgroup='WORKGROUP'

nikde nic nevyleze, zadny mail pro roota, nic.  : o$

Vladimir