sitovy tisk pomoci lpr III

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Prosinec 3 13:50:50 CET 1999

Dobry den,

Miroslav BENES wrote:

> Zdravim vsechny pritonme a jeste jednou prosim o pomoc.
>
> Mam dva stroje (dejme tomu server a klient) propojene pomoci paru
> sitovych karet. Sit funguje. Na stroj server je pripojena tiskarna.
> Na obou strojich jsou tiskove fronty. Klient ma (pomoci
> /etc/hosts.lpd) povoleny pristup k tiskove fronte serveru. Tiskovy
> demon na klientu ziskava informace o fronte na serveru (klpq na
> klientu spravne oznami pozastaveni tisku apod.).
>
> Na serveru je  definovana tiskova fronta takto.
> (/etc/printcap) :
> plotter:sd=/var/spool/lpd/plotter:mx#0:sh:lp=/dev/lp0:
> [...]

no, mozna bych byt vami popremyslel o LPRng, zacal jsem ho tu
pouzivat a s takovouhle ulohou nemam problemy... Pokud byste o
tom uvazoval, napiste, poslu vam vzorovou konfiguraci...

Mozna ale slo jeste zkusit tohle:

Na serveru nadefinovat frontu napr. takto:

zkus:sd=/var/spool/lpd/zkus:mx#0:sh:lp=/tmp/zkus:

dale pomoci touch vytvorit soubor /tmp/zkus a dat mu prava pro
zapis vsem a samozrejme take vytvorit adresar pro frontu.

Na klientu presmerovat tu frontu na zkus, misto na plot,
restartovat oba lpd demony a odzkouset. Pokud by vse probehlo
spravne, melo by se vam v souboru /tmp/zkus na serveru objevit
to, co se melo poslat na tiskarnu...

Nicmene, jak tak sleduji ty problemy: LPRng to jisti :-). A ma
navic docela dobre logy...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72