Tiskarna nefacha

Tomas Vondra tomas.vondra na iol.cz
Pátek Prosinec 3 10:58:13 CET 1999

Ahoj, mam problem s HP DJ 660C. Zacal jsem s RedHatem 6.1, kde je pod
X nastroj print-tool, slouzici k instalaci tiskaren. Tiskarnu tam v pohode
nacpu jako "local printer" s takovymhle nastavenim:

queque name: Desk Jet| dj
spool directory: /var/spool/lpd/dj
file limit in Kb: 0
printer device: /dev/lp1
input filter: HP-DJ 6xxC series

presto si tiskarna ani neskrtne, a to ani po rebootu. Hledal jsem i na netu,
ale nic jsem nenasel. Programy (treba emacs) se tvari ze tiskne v pohode
(zadnou chybu nehlasi), ale tiskarna zadny data nedostane.

Predpokladam tri moznosti, v cem je zrada:
1) nekde je potreba dodelat napr. symbolicky link (prechazim z Windoze,
takze to pro mne neni uplne samozrejmy)

2) hardwarovy problem - to se mi ale nezda, protoze pod Woknama 95
vsechno pracuje bez problemu. Otazkou je, jestli Linux nepotrebuje treba
specielni nastaveni paralelniho portu.

3) jina chyba, ktera mne nenapadla

Tomas Vondra
e-mail: tomas.vondra na iol.cz