Tiskarna nefacha

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Prosinec 3 13:27:44 CET 1999

Dobry den,

Tomas Vondra wrote:

> Ahoj, mam problem s HP DJ 660C. Zacal jsem s RedHatem 6.1, kde je pod
> X nastroj print-tool, slouzici k instalaci tiskaren. Tiskarnu tam v pohode
> nacpu jako "local printer" s takovymhle nastavenim:
>
> queque name: Desk Jet| dj
> spool directory: /var/spool/lpd/dj
> file limit in Kb: 0
> printer device: /dev/lp1
> input filter: HP-DJ 6xxC series
>
> presto si tiskarna ani neskrtne, a to ani po rebootu. Hledal jsem i na netu,
> ale nic jsem nenasel. Programy (treba emacs) se tvari ze tiskne v pohode
> [...]

- Prvne se podivejte na aliasy /etc/conf.modules (nebo
modules.conf???)
- Zkontrolujte si jeste, zda se vam po startu systemu spousti
demon lpd.
- Zkuste nastavit misto /dev/lp1 /dev/lp0 (staci v souboru
/etc/printcap).
- Muzete si i zkontrolovat nastaveni v souboru /etc/printcap
(otevrit si ho na jedne konzole a ve druhe se divat, jestli je
vsechno nastavene tak, jak ma, tj.: existuje adresar uvedeny v
parametru sd=, existuje filtr uvedeny v parametru if=...)

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72