XDMCP & Xobrazovka SUNu na Linuxe

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pátek Prosinec 3 13:44:16 CET 1999

On Fri, 3 Dec 1999, Igor Kilian wrote:

> tak obrazovka ide perfektne bohuzial ale bez fontov. To znaci ze nikde ziadne
> pismena. Je to sice perfektne utajene, ale pracovat sa tak neda. Skusal som
> si dat do svojho fontservera SUNovske fonty, ale aj tak to nefunguje.
> Neviete odkial bere fonty? Z lokalneho font servera asi nie. Neda sa mu nejak
> podhodit ine fonty, alebo orientovat ho na iny fontserver?

nekdo tady psal ze pridat -fp tcp/kde_je_font_server:port

> Neda sa priamo prepnut z X-oveho prostredia Linuxu prepnut do ineho. To stale
> prepinanie cez textovu konzolu ma ubija.

A primo Ctrl-Alt-F8 nefunguje? Ja mam dojem, ze mi to doma normalne tak
fungovalo.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *