XDMCP & Xobrazovka SUNu na Linuxe

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Pátek Prosinec 3 14:34:59 CET 1999

> nekdo tady psal ze pridat -fp tcp/kde_je_font_server:port
Ako mozem definovat vlastny font server na RH6.1. Ked som tam napisal:
-fp tcp/127.0.0.1:-1
tak to nezozere lebo font server bezi na dakom divnom porte -1. Co je to za
port? Neda sa napisat dake normalne cislo aby som sa nanho napojil?

> A primo Ctrl-Alt-F8 nefunguje? Ja mam dojem, ze mi to doma normalne tak
> fungovalo.
Mne to nefunguje. Preco neviem. Asi by to malo fungovat.

> *  Name:    Vladimir Michl                                           *

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia
tel.: +421 7 58692159