MC & vfs rpms Was: [Re: Instalacni interface k rpm]

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 3 15:57:55 CET 1999

[ ... spousta problemu ...]

> 	Jelikoz je to jediny program, ktery hlasi nejake problemy s RPM
> databazi (predpokladam), chci se zeptat, zda-li je to chyba
> mc-4.5.39-pre9 nebo skutecne je neco v neporadku v RPM databazi...

Duvod techto chyb je prosty -- rpms VFS neni pripraven na ceske hlasky od
rpm. Na rozdil od trpm VFS, ktery je, ale pouze tak, ze na zacatku
nastavi LC_ALL na C a mel byste to poznat podle toho, ze informace jsou
anglicky. Nasystemove a rychle se to da vyresit tak, jako u trpm VFS.
Systemove a urcite ne tak rychle by bylo upravit skript tak, aby fungoval
korektne i cestinou (hint).

> 	Fine, skutecne funguje...'-)

> - This is the last version to be actively maintained.  The GNOME
>   edition is in stabilization and maintenance phase only.  A new file
>   manager is being written for the GNOME project.

Ja vam veril, ze to je nekde napsano :-) Jen jsem chtel naznacit, ze kdyby
se toto stalo, urcite se najde nekdo, kdo se toho rad ujme. Krome toho mi
to stejne prijde podivne, od te doby uplynulo spousta casu (vzdyt je to v
dokumentaci :-) a spousta dalsich verzi (posledni 4.5.41).

Michal