MC & vfs rpms Was: [Re: Instalacni interface k rpm]

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Prosinec 3 15:38:33 CET 1999

	Mel bych nekolik veci:

1. Jako root v mc dam: cd #rpms a objevi secervene okno s titulkem:
Could not parse:
Obsah okna je: 1 root root 0 Pa pro 3 15:30:34 CET 1999

Odklepnu enter a dalsi okno se stejnym titulkem a obsahem:
Amusements/Games
Dalsi enter a opet 1. okno se stejnym titulkem i obsahem
Odklepnu, dalsi okno se stejnym titulkem a obsahem: Amusements/Graphics
Posledni enter a titulek: More parsing errors will be ignored, obsah je
priznacne: (sorry)

	Jelikoz je to jediny program, ktery hlasi nejake problemy s RPM
databazi (predpokladam), chci se zeptat, zda-li je to chyba
mc-4.5.39-pre9 nebo skutecne je neco v neporadku v RPM databazi...

> Staci dat "cd Balik.trpm#trpm" a dal uz to znate. Aby se to takhle chovalo
> defaultne, staci zmenit v souboru mc.ext radek `Open=%cd trpm:%p' na
> `Open=%cd %p#trpm'. Soubor mc.ext najdete na RH v /usr/lib/mc a v

	Fine, skutecne funguje...'-)

> O tom silne pochybuji, dost lidi ji porad pouziva. A krom toho je tam
> porad dost chyb ...

	v /usr/doc/mc-4.5.39/NEWS:

Version 4.5

- Too many new features to list.

- This is the last version to be actively maintained.  The GNOME
  edition is in stabilization and maintenance phase only.  A new file
  manager is being written for the GNOME project.

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz