perl script do binarky

Radovan Garabik garabik na mail.cern.ch
Pátek Prosinec 3 19:17:02 CET 1999

Milan Sorm <xsorm na informatics.muni.cz> wrote:
 : Fri, Dec 03, 1999 ve 12:57:47PM +0100 Radovan Garabik napsal:
 : #
 : # podla mna, ak je to pisane v perli a autor si da trocha zalezat (alebo ani
 : # velmi nemusi), tak je jedno ci bude vidiet zdrojovy kod alebo nie :-)
 : #

 : je to treba uzivatelsky program, ktery si potrebuje psat data do databazi -
 : je pak vhodne, aby to heslo nebylo ve zdrojaku videt, aby to lidi nemohli
 : obejit.

strings binarka

iba ak by to mal v tej binarke nejako zakodovane (co moze mat aj v perli,
a je lepsie to mat v externom subore)

no a ak je to aj zakodovane, ale do databazy sa musi poslat plaintext,
strace binarka
to vyriesi :-)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |