Pine a hledani v digestu

Vladimir.Michl na seznam.cz Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Prosinec 10 15:27:12 CET 1999

On Sun, 5 Dec 1999, Miroslav Zidek wrote:

> Ja stejne nemam jinou moznost :-( Vzhledem k tomu, ze jsem pripojen ne na
> skole nebo v zamestnani pevnou linkou, ale doma na dial-upu, tak vybiram
> maily ob den (muze se to zdat divne, ale i financni omezeni existuji) a
> podle drivejsich zkusenosti se mi jevi jako rychlejsi stahnout si 4
> digesty (a 30 mess.) nez 120-150 zprav: tato konference je fakt
> "plodna" (díky za to)

Pokud mate UNIXove konto, pak lze primo vzit mailbox zazipovat, stahnout k
sobe a prikopirovat k lokalnimu mailboxu. Martin Mares kdysi napsal do
konference tyto skriptiky, ktere pouziva:

~/bin/Mget na lokalnim stroji:

#!/bin/sh

set -e
HOSTS="atrey.karlin.mff.cuni.cz"
case "$1" in
        ""|-*)        PATT="*" ;;
        *)        PATT="*$1*" ; shift ;;
esac

for HOST in $HOSTS ; do
        case $HOST in
                $PATT)        echo "Fetching mail from $HOST..."
                        ssh -C $HOST "bin/Msend $@" >>~/Mail/incoming.tmp
                        echo 'Syncing...'
                        sync
                        echo 'Cleaning mail...'
                        ssh $HOST 'rm Mail/outgoing.tmp'
                        ;;
        esac
done

if [ -f ~/Mail/incoming.tmp ] ; then
        echo 'Distributing...'
        formail -s procmail <~/Mail/incoming.tmp
        echo 'Cleaning up...'
        sync
        rm ~/Mail/incoming.tmp
else
        echo 'No mail to process.'
fi
echo 'Done.'

A ~/bin/Msend na stroji vzdalenem:

#!/bin/sh

set -e
umask 077
lockfile -l 1024 -ml
cat $MAIL >>~/Mail/outgoing.tmp
>$MAIL
lockfile -mu
if [ -z "$1" ] ; then
        for a in ~/Mail/*_list ; do
                if [ -f $a ] ; then
                        lockfile -l 1024 $a.lock
                        cat $a >>~/Mail/outgoing.tmp
                        rm $a
                        rm -f $a.lock
                fi
        done
else
        echo >&2 "Omitting mailing lists."
fi
ls -l ~/Mail/outgoing.tmp | awk '{ print $5; }' >&2
cat ~/Mail/outgoing.tmp

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *