XDMCP & Xobrazovka SUNu na Linuxe

Sobota Prosinec 4 16:53:51 CET 1999

On Fri, 3 Dec 1999, Igor Kilian wrote:

> Ako mozem definovat vlastny font server na RH6.1. Ked som tam napisal:
> -fp tcp/127.0.0.1:-1
> tak to nezozere lebo font server bezi na dakom divnom porte -1. Co je to za
> port? Neda sa napisat dake normalne cislo aby som sa nanho napojil?

Cislo portu -1 znamena, ze zadne TCP nebude. Muzete pouzit -fp unix/:-1,
nebo spustit xfs tak, aby poslouchal na necem kladnem (jste-li srozumen
s tim, ze pak bude ochoten si povidat s kymkoli na siti).

> Mne to nefunguje. Preco neviem. Asi by to malo fungovat.

Jestlize funguje Ctrl-Alt-F1 a pak Alt-Fn, pak by melo fungovat i primo
Ctrl-Alt-Fn. Pokud to nefunguje, je nekde chyba.