VMWARE pre linux

Peter Hanusiak 6hanusiak na st.fmph.uniba.sk
Sobota Prosinec 4 23:11:21 CET 1999

Nemozem rozchodit vo VMWare 1.1 pod Suse6.2 grafiku pre Win98 Second
Edition.
Proste urobil som si este jednu konfiguraciu vo Win98 a tu pouzivam pod
Linuxom.
Bootujem z existujucej particii kde je Win98 a mam naisnalovany aj vmware
tools pre win98.
Napriek tomu ked naisnatujem drivre pre VmWare SVGA to nejde. V display
properties pise
unknown device on unknown device. Teda ide mi len 640x480 v 16 farbach a to
je neskutocne pomale. Na celerone 400 mi Win98 bootuje asi tak 7 sekund ale
pod vmware asi 2 minuty a
mys sa ledva hybe. Rozchodil niekto Win98 pod vmware? V com je problem?

Dakujem
            Peter Hanusiak