VMWARE pre linux

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Prosinec 5 00:25:41 CET 1999

On Sat, 4 Dec 1999, Peter Hanusiak wrote:

> Nemozem rozchodit vo VMWare 1.1 pod Suse6.2 grafiku pre Win98 Second
> Edition.
> Proste urobil som si este jednu konfiguraciu vo Win98 a tu pouzivam pod
> Linuxom.
> Bootujem z existujucej particii kde je Win98 a mam naisnalovany aj vmware
> tools pre win98.
> Napriek tomu ked naisnatujem drivre pre VmWare SVGA to nejde. V display
> properties pise
> unknown device on unknown device. Teda ide mi len 640x480 v 16 farbach a to
> [...]

Ja to nezkousel, ale slysel jsem, ze W98 pouzivaji takovy pristup k
hardware, ze pod VMware je to pomalejsi. Zkuste w95, pry jsou pod VMware
rychlejsi ...

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /