Nulove heslo pro roota v RH 6.1

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Pondělí Prosinec 6 09:04:53 CET 1999

Zdravim,

> pokud myslite /var/log/messages, neco jsem vystrihl:

nejaky mudry som z tych logov nebol, skor by sa hodil auth.log

> pridal jsem uzivatele zkouska a nastavil passwd -d zkouska

Pouzivas shadow? Skus v /etc/passwd nastavit namiesto
prazdneho hesla x a heslo zrusit rucne v /etc/shadow.

> P.S.: Neslo by pam uplne vypnout? Potrebuji to jen u desktopu a na
nejake
> bezpecnosti mi nesejde.

V RH asi nie. Instalni si Debian 2.1 ;) V 2.2 by uz PAM mal byt...
PAM je celkom dobra, vec aj ked konfiguracia nie je trivialna ;)

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>
	a pozor >>e pericoloso sporgersi<<