Poslani majlu s attachmentem z prikazove radky

Radek Liboska liboska na tereza.uochb.cas.cz
Pondělí Prosinec 6 14:47:44 CET 1999

On 6 Dec 1999 09:08:22 +0100, Petr Kueera <kucera na vri.cz> wrote:
>Dobry den,
>
>      Nevite, jak by se dal poslat majl z prikazove radky s
>attachmentem (binarni soubor), popr. jak to zadat cronovi?
>
>      Zkousel jsem pine adresa -attach filename, ale to se mi
>zobrazil program pine s vyplnenou hlavickou a pridanym souborem do
>attachemenu a musel jsem to poslat rucne, coz ja ovsem nechci.
>
>      Dekuji za rady.
>
>            S pozdravem Petr Kucera.

Co treba uuenview z baliku uudeview-0.5.13-2R ?
pak staci treba napsat:
 uuenview -b -m adresa na nekde.cz  -s 'tady subject' filename

S pozdravem

--
                 Radek Liboska
Institute of Organic Chemistry and Biochemistry