podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Prosinec 6 16:04:40 CET 1999

> Prace jsem se z jineho zdroje dozvedel, ze ackoliv IRQ 9 je jakoby
> nepridelene, bios ho pouziva pro POwermanagement a muze to delat
> problemy. Ted mam pridelene IRQ 5,7,9,10 -isa 3c509,12 - S3 VGA.
> Tak si rikam, ze bych mohl vyzkouset IRQ 11 pro tu jednu PCI 3c905.
> Na IRQ 12 byva PS/2 mys (mam na desce vypnuto) - nevidite i v tom nekdo
> problem?

IRQ 5 je volne aj s 10-kou. 2 a 9 su prepojene, ale mam na nom midi a da
sa s tym robit. 7 je lpt1 (ak ju chcete treba vypnut lpt v biose).
Osobne doporucujem pre ISA karty davat IRQ 5 a 10. (u ATX vypnut USB).
PCI karty si hodia IRQ 11 alebo 12. Navyse PCI karty mozu zdielat IRQ.
TO napr. mozte vidiet u windowsov, kde kopa zariadeni vysi napr. na irq 11
alebo 12.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }