podivne chovani nastaveni site + 3COM

Marian Cavojsky cavo na soria-grey.sk
Pondělí Prosinec 6 16:08:07 CET 1999

----- Original Message -----
From: Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, December 06, 1999 3:35 PM
Subject: Re: podivne chovani nastaveni site + 3COM

> A preco to robi problemy ? Co robi problemy ? Zly driver ? Zly bios ?

> Neviem co su 3c905b zac...ja osobne pouzivam 3c509-comba aj b-cka a teraz
> iba vortexy (comba a aj 100-ky) a NIKDY som nemal s tymi kartami problem.
> Ani pod linuxom ani pod dosom ani pod windowsami.

Tak Vam poradim. Ak budete mat niekedy kupit sietovku tak sa vyvarujte prave
3c905b. Je pravda s ostatnymi od 3com nemam problemy ( Pouzivam zasadne
3com), ale tieto ma sklamali. Co asi poviete o karte, ktora po urcitom case
(priblizne od dvoch tyzdnov do dvoch mesiacov) spravi to, ze sa normalne
hlasi do systemu, tvrdi, ze pracuje, ale siet nefunguje. Nemozem tvrdit, ze
je to driverom. Urobilo mi to v Linuxe (RH6.0), Win NT, Win 95. Win 98 som v
tom case neskusal. Urobilo mi to na troch roznych pocitacoch. Nepomohlo
kompletne preinstalovat system. Nedali sa vymenit kus za kus toho isteho
druhu (spravali sa rovnako), ale ine v pohode v pocitaci fungovali. Mam dve
3com-ky 3c509-TP a 3c503-koax a nemozem sa na ne stazovat (obe su ISA).
Tieto 905b boli PCI a zdalo sa mi, ze maju akesi pritenke cesticky do
konektora oproti inym PCI kartam.

Tolko moje skusenosti.

Marian 'cavo' Cavojsky
cavo na soria-grey.sk