podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Prosinec 6 16:24:41 CET 1999

Dobry den,

o podivnem chovani 3C905b uz se tady v konfere psalo. Se starsima
3Com-kama jsem byl vzdy VELMI spokojeny, ale s 3C905b jsem mel
problemy pri spolupraci se switchi ruznych dalsich vyrobcu
(udajne s 3Com HUBy a switchi to chodi OK, tak nevim...).
Projevovalo se to vysokou chybovosti a naprostym zahlcenim karty
az k uplnemu odpojeni od site.
Doporucuji bud Intely (jsou ale drahe), nebo karty na zaklade
cipsetu Digital (Tulip). Dobre nam chodi i karty s cipsetem
RTL8139, ale jsou urceny spise pro klientske stanice, ne do
serveru, nebo routeru...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72