podivne chovani nastaveni site + 3COM

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Prosinec 6 20:05:57 CET 1999

On Mon, 6 Dec 1999, Petr Simek wrote:

> IRQ 11 byva USB

V okamziku, kdy po me PCI sitovka vyzaduje, abych venoval pozornost tomu, na
jake IRQ se 'uchytila', putuje pryc.
Osobne provozuju router s 20 (ano, slovy dvaceti) sitovkama na cipech
RTL8139 (10/100 PCI) a RTL8029 (10 TP/BNC PCI), v zivote jsem se nestaral o
nejaky parametry, IRQ, adresy a jine nesmysly, a jedou jak z praku. Prosim
abyste nekomentovali milion pro a proti rychlosti linuxoveho routeru se
sbernici PCI, je to zkonstruovane k urcitemu ucelu a ten to plni na 100%.
Jenom chci poukazat na to, ze to jde, a ze to slo NAPOPRVE bez jakehokoliv
NASTAVOVANI CEHOKOLIV. Mimochodem, vsech 20 sitovek pouziva pouze preruseni
9,10,11,12, zaroven s VGA a jeste cimsi, ani nevim.
Jestli mi nekdo neveri, klidne muze prijet na navstevu, rad ukazu.
    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600