podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Prosinec 7 09:30:37 CET 1999

> V okamziku, kdy po me PCI sitovka vyzaduje, abych venoval pozornost tomu, na
> jake IRQ se 'uchytila', putuje pryc.
> Osobne provozuju router s 20 (ano, slovy dvaceti) sitovkama na cipech
> RTL8139 (10/100 PCI) a RTL8029 (10 TP/BNC PCI), v zivote jsem se nestaral o
> nejaky parametry, IRQ, adresy a jine nesmysly, a jedou jak z praku. Prosim
> abyste nekomentovali milion pro a proti rychlosti linuxoveho routeru se
> sbernici PCI, je to zkonstruovane k urcitemu ucelu a ten to plni na 100%.
> Jenom chci poukazat na to, ze to jde, a ze to slo NAPOPRVE bez jakehokoliv
> [...]

Ked ste taky znalec hardwaru a vyhdzujete kopu veci len preto, ze to
neviete rozchodit..
Skuste vsetky vase karty vymenit za ISA a uvidime ci ich vsetky budete
vyhadzovat nakolko od vyrobcu budu mat vsetky rovnake nastavenie.
ako som pisal PCI si dohodne s ostatnymi kartami nastavenie....
ale ked nemate vsetky PCI tak k tomu nastavovaniu sa URCITE dostanete.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }