podivne chovani nastaveni site + 3COM

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Prosinec 6 19:49:29 CET 1999

On Mon, 6 Dec 1999, Jan Satko wrote:

> Mam za to ze 3com su jedny z najlepsich sietovych kariet na svete(len sa
> mi nelubi vysoka cena). A ze niekomu sa nedari ich rozbehat, neznamena ze
> su zle. Pokial ano, tak pan Trcka v buducom maile moze pisat, ze
> skuste radsej windowsi.

Na toto jeste zareaguju. Neznam sitovky, ktere by delaly v takovychto
ruznych konfiguracich vice problemu nez 3com. A rikejte si co chcete, kdyz
pri pouziti stejne konfigurace mi nektera (rozumej ne-3com) jede bez
problemu a jina ruzne tuhne, komoli pakety, nuti me experimentovat se
spoustou malo nebo vubec nedokumentovanych parametru, tak mi nezbyva nez
usudek, ze ten hardware neni navrzen zrovna stastne. A jdu jinam, protoze
tam mam jistotu, ze zasunu a bezi (nema nic spolecneho s terminem 'Plug and
play' ;)

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600