podivne chovani nastaveni site + 3COM

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Prosinec 7 09:27:43 CET 1999

> Na toto jeste zareaguju. Neznam sitovky, ktere by delaly v takovychto
> ruznych konfiguracich vice problemu nez 3com. A rikejte si co chcete, kdyz
> pri pouziti stejne konfigurace mi nektera (rozumej ne-3com) jede bez
> problemu a jina ruzne tuhne, komoli pakety, nuti me experimentovat se
> spoustou malo nebo vubec nedokumentovanych parametru, tak mi nezbyva nez
> usudek, ze ten hardware neni navrzen zrovna stastne. A jdu jinam, protoze
> tam mam jistotu, ze zasunu a bezi (nema nic spolecneho s terminem 'Plug and
> play' ;)

Ale tvrdil by som to iba o tej jednej sietovke...nie o vsetkych...
Ked sa mi nepodarilo rozbehat rehdata na sune...tak nebudem tvrdit..ze
redhat je shit a podme na iny system...

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }