UAE pod Linuxom

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Prosinec 6 19:08:34 CET 1999

Rozbehal tu niekto UAE 0.8.9 (Ultimate Amiga Emulator) pod linuxom?
Mne sa to podarilo skompilovat, bezi v pohode ale  ked chcem vymenit disketu tak neviem ako.
V dokumentacii som sa docital, ze sa to da cez amigacky program uaectrl ale
to neprichadza do uvahy v hrach, alebo druha moznost cez X11 GUI. Toto sa mi
vsak nechce ukazat ani ked dam ./uae -s use_gui=yes (neviem presny nazov ale
je to proste OK). Skusil som teda znova kompiulovat podla navodu a tam ked
som dal ./configure --enable-ui  hodil, ze tam je jeden error a pri make to
samozrejme nepreslo. Pouzivam Suse 6.2 s kernelom 2.2.10 ale myslim, ze to asi
na to nema vplyv. Inac este by ma zaujimalo ako sa da pouzit ten uae 0.8.10
pomocou toho diffu. To som dal patch -n0 subor nieco spravil ale neslo to potom
skompilovat. Ako sa to ma vlastne spravit?

	DAkujem

		Peter Hanusiak