UAE pod Linuxom

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Čtvrtek Prosinec 9 17:24:12 CET 1999

Dne Po, 06 prosinec 1999 Peter Hanusiak napsal(a):
> Rozbehal tu niekto UAE 0.8.9 (Ultimate Amiga Emulator) pod linuxom?
> Mne sa to podarilo skompilovat, bezi v pohode ale  ked chcem vymenit disketu tak neviem ako.
> V dokumentacii som sa docital, ze sa to da cez amigacky program uaectrl ale
> to neprichadza do uvahy v hrach, alebo druha moznost cez X11 GUI. Toto sa mi
> vsak nechce ukazat ani ked dam ./uae -s use_gui=yes (neviem presny nazov ale
> je to proste OK). Skusil som teda znova kompiulovat podla navodu a tam ked
> som dal ./configure --enable-ui  hodil, ze tam je jeden error a pri make to

Ehm, rekl bych, ze staci pozorne precist dokumentaci :)
S 0.8.10 v tom zadne zaludnosti nejsou, v 0.8.9 myslim neslo kompilovat
pro svgalib, par lehce opravitelnych syntaktickych chyb.

uae  jde kompilovat (mj.) pro svgalib nebo X11.
Svgalib nepotrebuje myslim nic zvlastniho (krome svgalib samozrejme) a menu
se vyvolava F11, X11 verze potrebuje gtk, takze to chce neco jako baliky gtk a
gtk-devel, GUI se pak otevre pri startu.

S rozumnou verzi XFree je dobre uae kompilovat s --enable-vidmode a
--enable-dga extensions a pomoci F12+s se pak prepina full screen. Dobre je taky
mit v XConfigu hromadu rozliseni (320x200, 320x240,400x300 ..) a pohrat si
trosku v .uaerc s vecmi ktere nejdou nastavit v GUI (treba x11.mitshm=true)

Neudelal nekdo z vas ty spravne ModeLine radky pro klasicke Amigacke PAL/NTSC
rozliseni s overscanem ? (724x482 NTSC Interlaced,724x??? PAL Interlaced)

Frantisek Dufka