OT: Re: VMWARE pre linux

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Prosinec 6 18:51:33 CET 1999

Petr Nejedl? <P.Nejedly na sh.cvut.cz> wrote:
> No, nam VMWare s win98 na Mandrake 6.0 chodi rozumne. Na Celeru 433 se
> 128MB Ram,
> kdyz se nastavi 96 pro VMWare (kvuli jedne aplikaci, ale VM desne
No mne to viac ako 60 Mb nedovoli.
> nadava), tak to sice kucka na startu pri kontrole pameti (linux se brani
> odevzadavni), ale pak to jde.
> Windows samotne (explorer, plocha a tak) asi jako na P100, ostatni
> programy litaji
Mam pocit, ze vypoctovy vykon je aj u mna OK. Az na tu grafiku. Ale to bude
tym, ze sa mi nepodarilo rozchodit VmWare tools. Mozna kvoli tomu, ze tam
je Win98 SE. Skusim asi klasicke Win98 a ked ani to nepomoze tak tam dam Win95.
> na plny vykon. W98 maji cely disk (do souboru to bylo pomale) a jsou
> nainstalovany
Takto to mam aj ja.
> pod VM. Primo jdou take spustit, ale to se pak divi, co to vsechno nasly
> za HW.
> Ovladac graficke karty od VM ( rikam tomu direct X :) ).
> Bootovani myslim neni az tak dulezite.
No pokial to nie je viac ako 2-3 minuty. Pretoze to je zufalstvo.
Co tam tolko preboha robi? A divne na tom je to, ze vobec nezerie pri tom
bootovani procesor. Ked pozeram co robi cez top tak je uplne v pohode.

Hanusiak