OT: Re: VMWARE pre linux

Petr Nejedlý P.Nejedly na sh.cvut.cz
Neděle Prosinec 5 23:33:06 CET 1999

Peter Hanusiak wrote:

> Nemozem rozchodit vo VMWare 1.1 pod Suse6.2 grafiku pre Win98 Second
> Edition.
> Proste urobil som si este jednu konfiguraciu vo Win98 a tu pouzivam pod
> Linuxom.
> Bootujem z existujucej particii kde je Win98 a mam naisnalovany aj vmware
> tools pre win98.
> Napriek tomu ked naisnatujem drivre pre VmWare SVGA to nejde. V display
> properties pise
> unknown device on unknown device. Teda ide mi len 640x480 v 16 farbach a to
> [...]

No, nam VMWare s win98 na Mandrake 6.0 chodi rozumne. Na Celeru 433 se
128MB Ram,
kdyz se nastavi 96 pro VMWare (kvuli jedne aplikaci, ale VM desne
nadava), tak to sice kucka na startu pri kontrole pameti (linux se brani
odevzadavni), ale pak to jde.
Windows samotne (explorer, plocha a tak) asi jako na P100, ostatni
programy litaji
na plny vykon. W98 maji cely disk (do souboru to bylo pomale) a jsou
nainstalovany
pod VM. Primo jdou take spustit, ale to se pak divi, co to vsechno nasly
za HW.
Ovladac graficke karty od VM ( rikam tomu direct X :) ).
Bootovani myslim neni az tak dulezite.