Kernely 2.2.* (Bylo Re: kernel 2.2.12)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Prosinec 6 22:46:56 CET 1999

On 6 Dec 1999, Leos Bitto wrote:

> Presne tak. Kdyz prijde konkretni problem, reste ho. Napriklad ja jsem
> ted prave prisel na chybu v NFS klientovi v jadrech 2.2.14pre8 a novejsich.
> Co si mysilte ze by se stalo kdybych zacal nadavat a nic nedelal? Vyslo by
> finalni jadro 2.2.14 a chyba by pretrvala. Ja jsem misto toho poslal presny
> bugreport Alanu Coxovi, on ho potvrdil a pracujeme na odstraneni. Odepsal
> mi ze finalni 2.2.14 nevyda dokud tento konkretni bug nebude vyreseny.

Bohuzel jsem se jeste nedostal na takovou uroven, abych byl schopen
opravovat bugy v NFS, *FS, TCP/IP apod. :-(

> Udivuje me ze lidi dokazi byt pasivni a pak nadavat ze to nefunguje.
> Obzvlaste u neceho co je zadarmo (Linux).

Jenze ja to nemyslel jako stiznost na konkretni problemy (me ta jadra
behaji jako hodinky - i 2.0 i 2.2), ale spise na nedostatek dokumentace
(nenasel jsem nikde poradnou a robustni programatorskou dokumentaci k
linux-kernel) a pri brouzdani jeho zdrojovymi kody dost casto narazim na
"podivne" komentare ve stylu /* nevim, proc tu musi byt nasledujici radka,
ale bez ni to nechodi */ nebo /* tato funkce uz zrejme neni pouzivana, ale
pro jistotu ji tady jeste nechame */ ... pripada mi to jako cele jako
sileny chaos.

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /