Kernely 2.2.* (Bylo Re: kernel 2.2.12)

Pondělí Prosinec 6 23:19:20 CET 1999

=?ISO-8859-2?Q?Martin_Ma=E8ok?= (martin.macok na underground.cz) wrote:
:
: Bohuzel jsem se jeste nedostal na takovou uroven, abych byl schopen
: opravovat bugy v NFS, *FS, TCP/IP apod. :-(

To neni treba. Staci kdyz dostatecne popisete jak ten bug funguje. On to
uz nekdo opravi, Linuxu se venuje spousta schopnych programatoru.

: > Udivuje me ze lidi dokazi byt pasivni a pak nadavat ze to nefunguje.
: > Obzvlaste u neceho co je zadarmo (Linux).
:
: Jenze ja to nemyslel jako stiznost na konkretni problemy (me ta jadra
: behaji jako hodinky - i 2.0 i 2.2), ale spise na nedostatek dokumentace
: (nenasel jsem nikde poradnou a robustni programatorskou dokumentaci k
: linux-kernel)

Holt programatori radsi programuji nez pisou dokumentaci. Klasicky problem.

: a pri brouzdani jeho zdrojovymi kody dost casto narazim na
: "podivne" komentare ve stylu /* nevim, proc tu musi byt nasledujici radka,
: ale bez ni to nechodi */ nebo /* tato funkce uz zrejme neni pouzivana, ale
: pro jistotu ji tady jeste nechame */ ... pripada mi to jako cele jako
: sileny chaos.

Hehe... a myslite ze ve zdrojacich windows by to bylo lepsi? ;-)

Leos Bitto