Init string pro modem USR 3Com 56k Voice Faxmodem

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Úterý Prosinec 7 04:22:54 CET 1999

Petr Kucera wrote:

>     Uz nejakou dobu se snazim nastavit svuj modem viz.Subject,tak aby se
> mi pripojil k ISP pomoci protokolu V.90 a stale se mi to nedari,pritom z
> woken to jede a spoji se vzdy kolem 50 kb/s.

na akej rychlosti je locknuty port ? Standardne je totiz v Linuxe lock
na 38400 a modem sa potom nespoji viac ako na 33600. Skus 'setserial
/dev/modem speed_vhi' (miesto /dev/modem si daj vlastny device).

V tych initstringoch, co si poslal, som si nevsimol nic, co by
ovplyvnovalo V.90/x2. Skus pripadne este poslat vypisy 'ati4i6i11y11' po
ukonceni modemoveho spojenia, potom mozno budem mudrejsi. ;-)

Bedo.