Init string pro modem USR 3Com 56k Voice Faxmodem

Marek Veber mara na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 14 10:21:57 CET 1999

Peter Lacus <zorba na pobox.sk> writes:

> na akej rychlosti je locknuty port ? Standardne je totiz v Linuxe lock
> na 38400 a modem sa potom nespoji viac ako na 33600. Skus 'setserial
> /dev/modem speed_vhi' (miesto /dev/modem si daj vlastny device).

No z osobni zkusenosti nemohu souhlasit, rozhodne pouze toto nepomuze.
Problem je ze MS-W ten INIT string posilaji na dvakrat,
mozna, ze by stacil jeden, ale ten se mi nepodarilo sestavit
(asi by to chtelo trochu vice smatrat v manualu k modemu) proste slozeni
techto dvou init stringu nestaci.
Pokud spoustite ppp spojeni nejak takto:
/etc/sysconfig/network-scripts/ifup ppp0
Pak staci do chat scriptu pridat tu inicializaci na dvakrat(a chodi mi to):
'' ATZ
OK AT&F&B1&A3E0Q0V1&C1&D2S0=0
OK ATS7=60S19=0L0M1&M4&K1&H1&R2&I0B0X4

Ja pouzivam kppp a radeji(vim neni o systemove, ale nez studovat manual)
jsem si trochu pozmenit zdrojaky, protoze
ac kppp podporuje nejaky chat-script, tak pouze az po vytoceni cisla,
pred vytocenim a spojenim bohuzel ne, tam je pouze ten jeden
nastavitelne INIT string a jedna nastavitelna odpoved.
--mara