RAID1

Úterý Prosinec 7 08:02:32 CET 1999

Petr Simek napsal:
> Jak se to zaridi s konfigurakem ? Prece ma konfiguraci v /etc/neco aby
> vedel ktere partisny delaji ktery raid a jeho parametry. Sel by takhle
> udelat RAID na root ?

Ano. Provozuji RAID5 pres 3 SCSI disky timto zpusobem. Nekde jsem slysel neco
o tom, ze si zapisuje, jak se ma vlastne poskladat. Pak taky podle toho typu
partition pozna, ze by se je moh pokusit spojit. Pokud bych mel jenom jeden
RAID, tak to neni takovy problem. Akorat by me zajimalo, jak resi, kdyz bych
chtel mit treba dva ruzne RAIDy na jendom kompu. Je pravda, ze ten dalsi uz
muzu nahodit rucne.

Ten novy RAID je ale nekompatibilni s tim starym, ale snad existuje utilita,
ktera existujici RAID prevede do noveho.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz