Debian + DHCP + 3Com

Ondřej Zima ondra.zima na homolka.cz
Úterý Prosinec 7 12:09:58 CET 1999

Seawas lidi,
nasel by se tu nekdo, kdo by mi pomohl s jedni malym problemkem?
Nainstaloval jsem si Debiana 2.1. Je to na stroji se sitovkou
3Com 3C900 Combo. Pri bootovani s kernelem 2.0.36 (dodavany s
Debianem 2.1) vsechno chodi pekne. Kdyz jsem ale zkompiloval
kernel 2.2.13, objevuje se pri startovani /etc/init.d/network
chyby

SIOCADDRT: Invalid argument
SIOCADDRT: Invalid argument

Pri spusteni dhclient se objevi

SIOCSIFNETMASK: Cannot assign requested address
SIOCSIFBRDADDR: Cannot assign requested address
Listening on Socket/eth0/unattached
Sendin on    Socket/eth0/unattached
DHCPDISCOVER on eth0 to 255.255.255.255 port 67 interval 2

pak se opakuje posledni hlaska se vztustajicim intervalem.
Pomuze mi nekdo?
Dekuju predem.
--
Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz> alias AndreW
             Member of czech ATO