Debian + DHCP + 3Com

Úterý Prosinec 7 13:36:00 CET 1999

Ondřej Zima napsal:
> Seawas lidi,
> nasel by se tu nekdo, kdo by mi pomohl s jedni malym problemkem?
> Nainstaloval jsem si Debiana 2.1. Je to na stroji se sitovkou
> 3Com 3C900 Combo. Pri bootovani s kernelem 2.0.36 (dodavany s
> Debianem 2.1) vsechno chodi pekne. Kdyz jsem ale zkompiloval
> kernel 2.2.13, objevuje se pri startovani /etc/init.d/network
> chyby
>
> SIOCADDRT: Invalid argument
> SIOCADDRT: Invalid argument

tohle je, myslim, klasicka chyba - staci zakomentovat prikazy route
za nahozenim interfacu (ne ten pro defaut routu)
BTW proc vlastne nahazujete network, kdyz se IP adresa stejne
prekope tim dhcp?

> Pri spusteni dhclient se objevi
>
> SIOCSIFNETMASK: Cannot assign requested address
> SIOCSIFBRDADDR: Cannot assign requested address
> Listening on Socket/eth0/unattached
> Sendin on    Socket/eth0/unattached
> DHCPDISCOVER on eth0 to 255.255.255.255 port 67 interval 2

Oby dhcpclient fungoval na 2.2 jadrech, je nutne zakompilovat podporu
socket-filtering a mit dhcp klienta, ktery toto podporuje. Myslim, ze
v 2.1 jeste neni dhcpcd prekompilovany s podporou 2.2 jader. Takze
jednim z reseni by bylo prekompilovat dhcpcd z potato.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz