linux nepozna lp0

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Úterý Prosinec 7 15:42:51 CET 1999

On Tue, 7 Dec 1999, Pavel Lisy wrote:

> Dobry den
>
> narazil jsem na problem, se kterym jsem se jeste nesetkal. Nainstaloval jsem si
> nove RH 6.1cz-final a nenechal konfigurovat tiskarny. Nyni potrebuji neco
> vyzkouset, ale jadro (zrejme je to jeho chyba) nepozna lp0
> pri nasledujicim pokusu:
> cat /etc/hosts > /dev/lp0
> dostanu hlasku:
> bash: /dev/lp0: Takové zařízení neexistuje
Myslim, ze standardne nie je zakompilovane v jadre (aspon nie v RedHat-6.1).

Chalmo

> zkousel jsem samozreme i lp1 a lp2
>
> /dev/lp0 existuje, koukal jsem do printer howto, tam jsem nasel zminku o
> nutnosti vypnuti PnP v BIOSu o coz jsem se pokusil, ale vypada to, ze vypnuty
> je.
>
> Kde muze byt chyba? Pomoc!
>
> Pavel
>
> ----------------------------------
> E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
> Date: 07-Dec-99
> Time: 14:46:59
>
> This message was sent by XFMail

   Department of Geometry               http://www.uniba.sk/~chalmo
   Faculty of Mathematics and Physics   chalmo na fmph.uniba.sk
   Comenius University
   Bratislava                           +421-7-65427960 (secretary)
   Slovakia                             +421-7-65425800 ext. 229