linux nepozna lp0

Radek Malčic malcic na sdc.bno.cdrail.cz
Středa Prosinec 8 07:13:14 CET 1999

> Myslim, ze standardne nie je zakompilovane v jadre (aspon nie v RedHat-6.1).

Ale je! Pouze se misto modulu parport_pc natahne modul
parport_probe a tak to nejde. Zkuste:
modprobe -r partport_probe
modprobe parport_pc

                                                                        Radek
Radek Malčic - výpočetní středisko MIS

Jarní 50                  tel.: +420-5-4117 5642
Brno-Maloměřice            fax: +420-5-4117 5297
614 00                  e-mail: malcic na sdc.bno.cdrail.cz