Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Prosinec 7 18:37:19 CET 1999

To ale asi nebyla chyba te funkce...

Zakladni postup programovani je:

"datovy typ" -> "funkce pracujici s timto typem". Tedy na string se
pouzivaji strneco() ale na non-string data to asi neni dobry napad. Pokud
mate jina data, musite si napsat fukce, ktere to budou umet. Prece neni
problem mit vedle toho bufferu i jeho velikost a mit fukce ktere tomu budou
rozumet.

Standardni funkce nemusi byt stamdardni uplne na vsechno.

						Karel