Data & operace nad nimi

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Prosinec 7 20:09:04 CET 1999

> To ale asi nebyla chyba te funkce...
>
> Zakladni postup programovani je:
>
> "datovy typ" -> "funkce pracujici s timto typem". Tedy na string se
> pouzivaji strneco() ale na non-string data to asi neni dobry napad. Pokud
> mate jina data, musite si napsat fukce, ktere to budou umet. Prece neni
> problem mit vedle toho bufferu i jeho velikost a mit fukce ktere tomu budou
> rozumet.

	Na tomto se nepochybne shodneme, problem o kterem jsem se zminoval je
ten, ze program ocekava textova data, ale neni v jeho silach zajistit,
ze data, ktera ma na vstupu jsou skutecne 'rozumna', muze si testovat
cokoli, ale pokud muze mit radek obecne libovolny pocet znaku, pak znak
'\n' neni lehce rozpoznatelny, resp. kdy mam prohlasit, ze textova data
na vstupu uz nejsou rozumnymi textovymi daty? A IMHO strchr & spol. fce
slouzi pro praci s textovymi daty...=> datovy typ string -> fce
pracujici se stringem...

	A co se velikosti tyce - jedinou indicii je velikost souboru, ovsem
opet muze platit ze soubor = 1 radek, takze jsem tak kde predtim, o tom
ze toto neni jen akademicky problem jsem se bohuzel jiz v praxi
presvedcil...:-(

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz