Pine a hledani v digestu

Miroslav Zidek m.zidek na iol.cz
Úterý Prosinec 7 21:02:10 CET 1999

Dne 04.12.99, Robert Vojta napsal:

> proc byste to znovu rozdeloval? Neni jednodussi se teda prihlasit do
> konference normalne a neobirat digest? Ma to nekolik vyhod:
>
> a) nemusite cekat az vam dojde digest za ten den
Ja stejne nemam jinou moznost :-( Vzhledem k tomu, ze jsem pripojen ne na
skole nebo v zamestnani pevnou linkou, ale doma na dial-upu, tak vybiram
maily ob den (muze se to zdat divne, ale i financni omezeni existuji) a
podle drivejsich zkusenosti se mi jevi jako rychlejsi stahnout si 4
digesty (a 30 mess.) nez 120-150 zprav: tato konference je fakt
"plodna" (díky za to)

> b) muzete si prubezne procitat maily kdyz na ne mate cas a naladu
To bych moc rad, ale stejne stahuju postu vecer po 21 hodine (viz.
predchozi)

Ja mel na mysli asi nasledujici: vytahat z digestu co me zajima, dat to do
jednoho folderu, a ten zbytek mit zarchivovany jinde. Prohledavani archivu
konference na webu je pro me pri soucasnem pripojeni casove nereealne.

Zdraví Mirek
mailto: m.zidek na iol.cz
/charset: iso-8859-2/
web: http://web.telecom.cz/mizi/