lpr: lp: printer unknown

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Prosinec 8 00:49:34 CET 1999

Slavek Banko , axis <slavek.banko na axis.cz> píše v diskusním
příspěvku:99120710442200.02135 na slavek...
> Pokud máte RH6.1, tak může být na vině absence
> "alias parport_lowlevel parport_pc" v souboru /etc/conf.modules.
>
> Podívejte se do /proc/parport, zda se tam nachází adresáře 0, 1, apod.
Každý
> odpovídá jednomu paralelnímu portu. Pokud tam nejsou, použijte výše
uvedené -
> není spuštěný modul parport_pc (viz lsmod, rmmod, modprobe).

Poslani primo na /dev/lp0 uz chodi, ale lpr vypisuje porad lp: unknown
printer.
Jak na tiskarnu dostat i cestinu? Hledal jsem balik cstocs, ale v RH 6.1
neni, mam ale dojem, ze byl zahrnut do cstools, nebo je to jinak?

Mila Kuchta