lpr: lp: printer unknown

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Prosinec 8 08:23:42 CET 1999

Dobry den,
"Míla Kuchta" wrote:

> Preji hezdy den,
>
> Tiskarna je na /dev/lp0 (LPT 1), je to tak take nastaveno v /etc/printcap.
> Presto to nejde. Mam podezreni, ze je to vina /dev/MAKEDEV. Po prikazu
> "./MAKEDEV lp" mi to obcas vytvori spravne znakove zarizeni, jindy zase
> bezny soubor (lp0, lp1..). Alespon podle identifikatoru c respektive - v
> pravech. Poslani souboru primo na port take nechodi.

Jeste se ujistete, zda mate spravne vytvorene vsechny adresare a
soubory, na ktere je odkazovano z /etc/printcap. Me to tuhle
hlasku vypisovalo proto, ze jsem mel spatna prava u adresare
/var/spool/lpd/lp a lpd mi tedy nepovolila vytvoreni fronty...
Pokud pouzivate RH, zkontrolujte si, zda je filtr spustitelny...

> Predem diky
>
> Mila Kuchta

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72