Debian + DHCP + 3Com

Ondřej Zima ondra.zima na homolka.cz
Středa Prosinec 8 10:48:24 CET 1999

> tohle je, myslim, klasicka chyba - staci zakomentovat prikazy route
> za nahozenim interfacu (ne ten pro defaut routu)
> BTW proc vlastne nahazujete network, kdyz se IP adresa stejne
> prekope tim dhcp?
Mno, nejdrive jsem rozjel sit tak, abych se aspon nak dostal na sit.
Pak sem pomoci apt dotahl nejnovejsi casti systemu a s tim i DHCP
clienta. Proste bych rad vedel, jak to spravne nakonfigurovat.
Takze ten network je vlastne prezitek.

> Oby dhcpclient fungoval na 2.2 jadrech, je nutne zakompilovat podporu
> socket-filtering a mit dhcp klienta, ktery toto podporuje. Myslim, ze
> v 2.1 jeste neni dhcpcd prekompilovany s podporou 2.2 jader. Takze
> jednim z reseni by bylo prekompilovat dhcpcd z potato.
Mam kernel 2.2.13, ale socket filtering samozrejmne v kernelu nemam ;-)
Takze du to otestovat.
Dekuji moc.
--
Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz> alias AndreW
             Member of czech ATO