FAQ: Dosemu a spolehlivy DOS image (was: Emulace?)

Dzon dzon na writeme.com
Středa Prosinec 8 12:46:49 CET 1999

> FreeDOS co se dodava v distribucich Linuxu se mi jevil jako docela
> nestabilni system. Stahl jsem si proto Caldera DR-DOS 7.03 image pro
> linuxove Dosemu (pouze to je free, jinak se plati) z nasledujici adresy
> (primy link se zmenil, proto ho neuvadim, aby to fungovalo i v budoucnu):

Pokud vim, Caldera DR-DOS v. 7.01 az 7.03 je volne ke stazeni.
http://www.lineo.com
jsou tam zabalene instalacky v.7.03 a ty nizsi se daji najit na ftp.
To hdimage je tam tusim taky

--
                                  -Dzon
                             dzon na writeme.com