ispell

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Prosinec 8 11:58:37 CET 1999

Pavel Lisy <pali na tmapy.cz> wrote:
> [...]

Tohle znamena, ze slovo pr~edve~decky' chybi ve slovniku. Zato slova pr~ed
a ve~decky' ve slovniku jsou, takze ispell nabizi moznost "pr~ed ve~decky'"
(navrhuje moznost, ze preklep je v tom, ze tam chybi mezera), coz je
spravne, ale bohuzel navrhuje i tataz slova spojena pomlckou, coz pro
cestinu neni to prave orechove. Bohuzel nevim, jak se to da vypnout (obavam
se, ze nijak), mne samotneho to zpocatku take matlo. Dochazi k tomu
velice casto, protoze v cestine je mnoho predpon shodnych s predlozkami.
Podobnych problemu s ispellem je jeste nekolik (napr~. zkratka napr~ je
dobre, jen kdyz je za nim tecka)...

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229