Pomaly SQUID

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Prosinec 8 13:47:21 CET 1999

Mam takyto problem so squidom. Mam RH6.1 a squida z tejto ditribucie
a po nainstalovani a nakonfigurani squida ide browsovanie cez neho velmi
pomaly a divne. Squida u seba mam nastaveneho tak aby sa spajal na dalsiu proxy
zhodov okolnosti tiez squid. Vyuzivam len HTTP spojenie v mojom squidovi.
Ostatne veci som u seba nemenil (iba, ze kto sa moze konektovat).
No a stavaju sa take veci, ze ked idem cez toho squida ta odozvy su niekedy
velmi zalostne pritom normalne bez squida to ide krasne. A niekedy sa stane, ze
niektore stranky dokonca ani nenatiahne a vyhlasy, ze dana adresa sa neda najst.
Ale pritom normalne ide.
Mohol by mi niekto poradit co mam zle nastavene v squidovi?
Dakujem

		Peter Hanusiak