Pomaly SQUID

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Prosinec 8 15:11:59 CET 1999

> No a stavaju sa take veci, ze ked idem cez toho squida ta odozvy su niekedy
> velmi zalostne pritom normalne bez squida to ide krasne. A niekedy sa stane, ze
> niektore stranky dokonca ani nenatiahne a vyhlasy, ze dana adresa sa neda najst.
> Ale pritom normalne ide.

Skor by som to povedal takto:
mam squida, ktory ma nastevneho parenta. ja chodim cez toho squida ale je
to pomale. ked si nastavim v klientovi(IE,Netscape) parenta tak to chodi
rychlejsie.

> Mohol by mi niekto poradit co mam zle nastavene v squidovi?
a ukazal si konfiguraciu ?

PS: prejdi na squida 2.2.5 zerie menej pamate

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }