lpr: lp: printer unknown

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Prosinec 8 17:24:44 CET 1999

> Jeste se ujistete, zda mate spravne vytvorene vsechny adresare a
> soubory, na ktere je odkazovano z /etc/printcap. Me to tuhle
> hlasku vypisovalo proto, ze jsem mel spatna prava u adresare
> /var/spool/lpd/lp a lpd mi tedy nepovolila vytvoreni fronty...
> Pokud pouzivate RH, zkontrolujte si, zda je filtr spustitelny...

Adresare a soubory jsou vytvorene.

>jeste je treba v printtoolu nastavit overit tisk poscscriptu
>a nastavit spravny filtr.
>cstools je outdated - uz se nepouziva. V 6.1 je vse potrebne
>soucasti distribuce

Co konkretne mate na mysli?

Prave cstools je soucasti distribuce RH 6.1cz a mam dojem, ze do neho byl
cstocs zahrnut.

RH - Printtool:

Print ASCII test page. - OK
Print Postscript test page. - OK
Print ASCII directly to port. Projede, ale jen cast prvni radky, vlastne
jen prerusovana cara.

lpr: lp: unknown printer - tady se zase nic nemeni

cat soubor > /dev/lp0 - projede, ale jsou spatne nastaveny okraje a
samozrejme cestina.

Mila Kuchta