Pomaly SQUID

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Prosinec 9 00:55:17 CET 1999

Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk> wrote:

> Skor by som to povedal takto:
> mam squida, ktory ma nastevneho parenta. ja chodim cez toho squida ale je
> to pomale. ked si nastavim v klientovi(IE,Netscape) parenta tak to chodi
> rychlejsie.
Aj toto jeden zo sposobov ako to povedat.

> a ukazal si konfiguraciu ?
No nema vyznam ukazovat defaultnu konfiguraciu. Proste vsetko je po starom
a pridal som len riadok cache_peer stary.proxy.sk parent 8080 3130 proxy-only

> PS: prejdi na squida 2.2.5 zerie menej pamate
Ooops toto sa mi zda velmi nesystematicke riesenie. Pretoze viem, ze aj moja
verzia ide dobre len chcem vediet v com je problem.

Peter Hanusiak