Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Prosinec 8 12:17:17 CET 1999

> pokial viem da sa internet simulovat pokial vies ako zohnat zopar free
proxy
> serverov
> spravis skriptik ktory bude konektovat teba z roznych serverov
> ak to chces skutocnejsie, tak existuje real simulator ktory je pomerne
> presvedcivy ale je komercny :(
> je to pure java

Nevim jak treba ted, ale nejakz cas treba Cesnet 9moyna jen na TEN34)
pouzival jako transparentni proxy tu od Cisco co stoji tak mezi
400 000 az 500 000 Kc (IMHO). Tu jednak tedy zadarmo mit nebudu
a pritom muze generovat dost velkou cast datoveho toku.

V principu by mohlo stacit vygenerovat tak 1 000 000 zadosti za den s tim,
ze
prevazna cast by byla nekdy nezi 9 a 19 hodinou. Jenze laboratorni
podminky jsou IMHO prilis idealni vuci tomu co se deje na Internetu.

> im podla mna ide o to aby sa system nepo.ral ked ma stale vysoky load

Vite co je na tom yzajimaveho? To o tom o cem mluvim ja se zda, ze
vznika i kdyz je pocitac naprosto v pohode  a ma mizivy load.

> asi tu ktoru vsetci pouzivame

To bych tedy protestoval ;-)

> ked ju kazdy tak pozna a kazdy druhy kritizuje, vzdy je tu moznost prejst
na
> inu, vyber je taky az vam to nebude mile

Samozrejme. Chvilku jsem michal jabka s hruskama.

S pozdravem
   Petr Snajdr